Uppe i Dalarna.

Kom upp till Rättvik igår vid 21 tiden, Malin och lilla skrutten stod på perongen och väntade, gissa om jag fick en jätte kram av lille prinsen, han hade väntat otåligt hela eftermiddagen :-)

Vi  pratade och busade och jag nattade Prinsen straxt efter 22, sen satt vi och pratade till kl 00:30 då gav jag upp och gick och la mig.

Straxt innan kl 7 så kommer en liten kropp nedkrypande i sängen, stora ögon och på bus humör...Ja vad gör man, jo bara att vakna till. Men det är ju lite mysigt att få höra William skratta, jag blir varm i hela magen och detta gör hela dagen :-)

Just nu har vi ätit en frukost Light, en banan, snart ska vi ner på Ica och köpa youghurt till lilleman.

Sen när Malin vaknat och gjort sig klar ska vi åka ut i skogen och leta svamp, jag tror vi inte behöver leta så länge, så skoj det ska bli!!



Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0