En helt vanlig dag

Åkte till jobbet ca 07:30 då var det - 15 gr..Attans så kallt! nu skiner solen och det verkligen glittrar i snön så det syns att det är lite kyligt :-)

Var nyss ute med Bangzi och fotade vad jag tror är Gråbo (inte säker) den var så jättefin alldeles frostbiten.

 



Håller kylan i sig och solen skiner så skall jag nog ut och fota på söndag, jag jobbar på lördag så där är tiden knapp innan det skymmer. Men söndag låter bra om vädret vill !!

Uppdatering!! kl 13:40

Jäklar vad det snöar!!!



Kommentarer
Malin - Makeup & Skönhet

hehe tack tack!

2012-02-02 @ 16:34:25
URL: http://malinpersson.se
Emelie :)

Jag provade den där smoothien, och jag tyckte den var jättegod. Fast Gojibären var ganska dyra tycker jag, var en jätteliten påse. Tur man inte har i så mycket av den :)

2012-02-03 @ 12:04:58
URL: http://emelieaspelin.com
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0