Idag Lördag.

jag vaknade ganska tidigt vid halv 7 ungefär, gick upp satte på kaffe och ut med hunden.
Anders kom upp kl 7:30 och fikade med mig innan han åkte till jobbet.
Jag har kollat på sport (sportnörd) och haft det supersoft.
En sak som jag vart glatt överraskad av var när jag skulle äta frukost, jag var inte sugen på tea eller juice så såg jag youghurten som jag köpte till lilleman när han var här..Tänkte ..Kan väl prova. Till saken hör att jag har verkligen inte tyckt om youghurt någonsin, så jag vart väldigt förvånad över att den var supergod, det var Valio vanilj och sommarbär så den kommer jag köpa flera gånger!!


Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0