Jäklar i min låda!!

Imorse när vi åkte till jobbet så började det regna, det var då 1-1,5 MINUS..Vi hade det ganska halt fläckvis, när vi kom fram till avfarten till jobbet så var det glans is....Lite läbbigt..

Ibland så snöar det vid + grader och det är inte så konstigt men regn när det är - det händer inte så ofta!

Annars så är det som vanligt, jobbar och sliter nåja sliter var nog lite överdrivet det är ganska lugnt just nu.

Förresten läste en hysteriskt rolig grej i aftonbladet, läs den här



Kommentarer
Malin - Makeup & Skönhet

Haha nu måste jag till affären och köpa en len och krämig balle ju ;)

2012-02-22 @ 12:17:45
URL: http://malinpersson.se
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0