Spelnörden Persson :-))

Jag har nyss klickat hem detta spel! Xenoblade chronicles
Läste om det och det är typ Final Fantasy och de spelen ÄLSKAR JAG!!

Jag ser verkligen fram emot att få starta mitt äventyr :-)



Lite info från nätet!!


Världsbäst
När jag väl håller i kontrollen kan jag inte släppa den. Timmarna går, jag glömmer bort att äta, jag drar mig för att sova. Att spendera ett dygn i spelet till att simma runt i ett massivt vattenfall skulle normalt inte ens falla mig in, men här gör jag det. För att jag vill, för att jag kan. Jag känner mig aldrig rädd, aldrig orolig att jag sprungit för långt, jag upplever enbart spänningen och glädjen i att upptäcka en ny plats. Xenoblade är inte gjort för att beskrivas, inte ens med fler än 2000 ord gör jag spelet rättvisa. För att kunna uppskattas måste det upplevas. Det är värt just din tid. Låt oss hoppas att Nintendo trycker tillräckligt många exemplar, så att alla som vill kan få chansen att spela kanske världens bästa rollspel.

De enorma och vackra miljöerna
Det tunga manuset
Roliga sidouppdrag
Välgjort stridssystem
Lättälskade karaktärer
Makalös musik
Mängder att upptäcka
Friheten
Lätt att ta till sig
Möjligheten att låta valfri partymedlem leda gruppen
Fina och lättförståeliga menyer
En monsterlista hade underlättat ibland
En stegräknare hade varit kul
Att det tar slut


Kommentarer
Malin - Makeup & Skönhet

O va spännande :) ser roligt ut!

2012-02-16 @ 16:45:39
URL: http://malinpersson.se
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0