Uppe före tuppen!

Jag vart väckt av Alice vid ca 05:00, hon kurrade så hela hon skakade och var utomjordiskt kelig, det var tur för jag hade glömt ställa klockan (skall ju jobba idag) fast visst var det lite tidigt men det visste jag inte då för vi har ingen klocka i sovrummet och min telefon låg nere i köket. Uppe före tuppen och nere i köket  kl 05:17  och jag behöver inte gå förrän kl 7:30 till bussen..Nåja, jag får fika i lugn och ro iallafall.
Idag blir det täckbrallor, halsduk pälsmössa (fusk) och varma vantar, dra upp jackan till näsan och sen vänta på bussen..Det är nämligen -19  utanför dörren..Brrrr!!


Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0