Vad F....n!!!!

Nu är jag LITE upprörd..

Hur faan tänker karln, 75 år... Ja det drabbar ju inte honom..Nu blir jag riktigt arg.
Reinfeldt kan gå i pension tidigt om han vill eller ta ut pengarna och göra som många andra, starta bolag och leva gott, medan vi FOTFOLKET skall jobba tills vi dör, om vi inte orkar med jobbet vi har så kan vi sätta oss i skolan..IDIOT!!

De som inte orkar för kroppen är slut skall de då vara sjukskrivna?? nej just det, det går ju inte F-kassan med på..
Nehe det är dags att bygga fattighus igen då!! Någon som vill lämna offert!!

Taget från Aftonbladet idag!!

Statsminister Fredrik Reinfeldt vill se över möjligheterna att jobba längre i livet.

Hans idéer är en pensionsålder vid 75 och studielån senare i livet



Kommentarer
Malin - Makeup & Skönhet

Å vad bra :) Tack!

2012-02-07 @ 13:06:43
URL: http://malinpersson.se
Malin - Makeup & Skönhet

Nej han är ingen drag alls! Han förklarar det här:

http://www.youtube.com/watch?v=r1Wu9yn43jk&feature=g-user-u&context=G27dcbc2UCGXQYbcTJ33Y9MxUInD_IUHLQO0F9lK9n5MJ8E10ifko



Puss puss

2012-02-08 @ 15:51:44
URL: http://malinpersson.se
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0