Förkyld!

Jag har varit och är så dunderförkyld så att hälften vore nog men, men bara att gilla läget.
Jag har legat i soffan mest hela tiden och kollat på film och sov. Jag har ju världens underbaraste sambo som skött om lilla mig..Han har varit ledig denna veckan och haft sin minsta dotter här hos oss, så vart jag sjuk..:-(
Jag jobbade i måndags till 12:30 sen gick det inte längre, var hemma i tisdags för att sen åka och jobba igen på onsdagen envis som jag är..Klarade mig till 14:30 sen hem och sov, satte klockan på ringning kl 04:50 på torsdagsmorgonen för då skulle jag jobba mellan 06:30-16 men när jag satt i köket så insåg jag att jag inte skulle jobba..Jag hade feber, så lite fika sen la jag mig på soffan och somnade.
Jag är helt jätte täppt i näsan och hostar men det är bättre men det kommer att bli långa dagar på jobbet kommande vecka.


Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0