Jag blir så sugen!!

Igår kväll satt jag och zappade bland kanalerna och hamnade på Eurosport och där var det Dart Vm...
Jag kastade pil för 100 år sen och tyckte det var jättekul men det tog för mycket tid som ensamstående så vart det för tufft att få ihop allt, tävlingar 2 ggr i veckan sen träning nästan alla andra dagar.
NÄR JAG TITTADE VART JAG SÅÅ SUGEN..OJ OJ OJ

Jag tittade på bl a en match mellan Ted hankey och Scott Waites och jäklar vad bra de är, Ted Hankey är lite speciell, han har klackringar på 3 fingrar på ena handen och en stor fladdermus i guld runt halsen, han kallas för the count (dracula) ibland blev jag irriterad på honom för hanns nonchalanta stil, igår så hamnade han i underläge och kastade  skitdåligt och grimaserar och så ,sen så kastar han som en gud, måste kännas lite hånfullt för motspelarma.

Jag hoppas det visas ikväll igen, då ska jag sitta som spikad framför TV:n.

Det gjorde jag och vilken underbar match det var mellan Martin Adams (Wolfie) och Tony O´Shea, jäklar..Dessa 2 män vet hur man kastar pil... :-))


 



Kommentarer
Anonym

Varför skaffar du inte en tavla igen då? Du kan väl kasta pil medan Anders spelar med basarna och är iväg på spelningar :) Du kan ju börja på skoj iaf! Tyckte du va så lycklig när du fick spela <3

2012-01-12 @ 15:55:58
♥ Malin

Hahaha det var ju jag som kommenterade men vet inte varför mina uppgifter inte kom med :( Puss

2012-01-12 @ 17:47:42
URL: http://malinpersson.se
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0