Jobbigt!!

Idag ska min dotter och hennes sambo åka till Sundsvall och imorgon ett besök på Tingsrätten. Detta har blivit en jätte jobbig sak. Jag ska inte berätta så mycket men det handlar om pengar, närmare bestämt 50 000 kr som  jag och Malins pappa lånat ut till Malin som någon nu inte vill betala tillbaka. Detta är en tråkig historia från början till slut men i mina ögon och detta är min egna uppfattning är att människan i fråga har försökt att sätta dem i klistret ordentligt tidigare men det lyckades inte så nu ska Malin slåss för att få tillbaka sin Deposition..Jag önskar jag kunde åka med men jag får inte vara med i detta stadiet av förhandlingar så det är bara att sitta hemma och hålla tummarna det är ändå 100 mil (50 dit och 50 hem)...

Hur det än går så älskar jag dig Malin och detta är inte DITT fel



UPPDATERING
Allt gick bara bra även om vi inte lyckades till 100%
Jag är väldigt glad att detta är ur världen!!



Kommentarer
♥ Malin

Det är så skönt att få detta ur världen!!! Är helt slut nu bara... Älskar dig <3

2012-01-11 @ 17:52:33
URL: http://malinpersson.se
Emelie :)

Tack för tipset! :D



åå, skönt att det gick bra & att ni har det ur världen nu. Det är ALLTID jobbigt när det handlar om pengar faktiskt.

2012-01-12 @ 12:25:34
URL: http://emelieaspelin.com
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0