lediga måndag

På jobbet har vi fått nya scheman, det visade sig att jag skulle vara ledig idag för att jag jobbar på Lördag. Det är väl skönt att vara ledig men jag hade velat kunna planera lite, men men...
I helgen har jag gjort lite hushållsarbete, tvättat, vikt in tvätt m,m annars har det varit soft och väldigt skönt.
Jag har fotat lite, mina fina orkideér..detta är kul även om jag inte är så värst duktig men endel fina bilder fick jag till iallafall. Nu ska jag ta och käka lite, sen ta ut Bangzi på promenad.


Kommentarer
Emelie :)

Mäter både stuss, midja, armar & lår. Har ett kalkylblad som visar BMI och allt som hör till så fort man skriver in nya siffror :) Skitbra grej! :D

2012-01-18 @ 11:59:50
URL: http://emelieaspelin.com
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0