Lite politik.




Det jag nu skriver är mina egna tankar och mina egna slutsatser, detta kanske inte gillas av alla men detta är mina åsikter.

Att socialdemokraterna backat i alla mätningar den senaste tiden är nog deras egna fel. Juholt är bara marionetten som alla drar i.
Jag gillar inte Juholt något vidare för jag tycker han saknar karisma, så stel och så otroligt tråkig.

Jag tror att idag kommer han tala om att han avgår och detta kan inte göra situationen värre iallafall, min högsta önskan är att de fick Thomas Bodström till partiledare, han är tuff, modern och väldigt duktig på politik.

Jag tycker inte heller om detta mediadrev mot Håkan eller Mona, detta är lågvatten för mig, alla tavlar sig men det skrivs mera om vissa än om andra med samma ansvar. Sverige behöver en ny regering, detta trots all skatt vi slipper betala men att sverige håller på att säljas ut och att de som har minst får ännu mindre, denna människosyn kan jag inte godta. Sen att höra att detta är för att komma åt fusket..Nåja sopa rent framför er egen dörr först...

Jag är ingen politisk person utan bara en med lite åsikter :-))



Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0