"SUCK"


Nejdå ingen panikttack men ångesten har kommit krypande igen..Jag som trodde att mina tabletter skulle hjälpa.
Kanske är det för att jag höjt dosen och kroppen inte ställt in sig ordentligt. Jag kan hantera den ganska bra men känslan är skrämmande och jäkligt jobbig. Jag försöker tänka ut vad som triggat igång det, det brukar i regel vara någon tanke/tankar som sätter skeppet i gungning men nu vet jag fasen inte vad det är..Kanske känner jag efter för mycket, för att ha ångest är ingen lek, detta kan golva vem som helst! Igår pratade jag med min dotter och berättade att jag mådde så jäkla bra..Ehh jaha nu då??

(Jag har lidit av Panikångest sedan 2002 då första anfallet kom, jag har varit besvärsfri sen 2004/2005 för att sen komma tillbaka då jag vart arbetslös 2010, sen har det inte varit så mycket attacker utan mera generell ångest) likväl jäkligt hemskt!



Kommentarer
Emelie :)

ja, vi tog av henne pyjamasen så hon sov i bara blöja till slut.. Men hon är likadan i hennes egna säng också. Men jag läste någonstans om att vid 6 månader kan dom ha någon sån där separationsångest och vill gärna veta vart mamma och pappa är hela tiden. Men jag vet inte jag, hoppas hon börjar sova riktigt igen snart!



Hoppas ångesten försvinner snart, har en sambo som också har panikångest så jag vet hur jobbigt det kan vara. Kram!

2012-01-20 @ 13:12:57
URL: http://emelieaspelin.com
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0