En stor suck!!

Sitter och längtar till semestern, 1 1/2 vecka kvar.
 
Har just för tillfället inte massor att göra på jobbet då alla eller iallafall de leverantörer i beställer av (kök & bad) har sem stängt.
Igår var Malin och skrev kontrakt på sitt nya boende som hon har tillträde till den 1/10, hon skall få hyra en tillfällig bostad från 1/8 så hon var väldigt uppåt .
 
Vaknade och fikade, klockan gick på speed imorse så jag fick springa till bussen när jag hade ca 5 m kvar till hållplatsen kom bussen och jag viftade som en tok, men han for bara förbi..... --------SWISCH--------->>>
TACK SÅ JÄKLA MYCKET!!
Jag vart tvungen att ringa Malin så hon fick köra mig...TACK! Underbara unge!!!
 
Nu skall jag tillbaka och göra det jag gjorde innan detta inlägget, alltså INGENTING!!
 


Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0