Tjoho....!!

Nu är jag inne på sista veckan innan semesterm..Oj vad skönt det känns.
På lördag efter jobbet ska vi fara upp till Rättvik och hämta lilleman, sen blir det hem igen på söndag. Lilleman ska vara hos mig i 2 veckor, nåja Malin kanske lånar sin son ibland :-)

Nästa helg alltså V 30 far vi upp till dalarna igen men denna gång med flyttbilen, sen bär det av till Dammstugan i Hista , Mariefred. Där ska Malin och familjen bo tills Harbo Södra är renoverat, det skall få tillträde dit den 1/10 och det är inte långt emellan kanske 750 meter eller så så då flyttar vi med 2 bilar och släp. Det är så skönt att få ner henne igen och kunna göra ett spontant besök utan att kolla kalendern och ta ut sem dagar.

I kväll vid 18 tiden skall jag fixa mina naglar igen...De är så fina men inte just nu..Jag saknar 6 st :-)) Men de trillar ju lättare av när de görs på nagelbitare, men nu har mina egna naglar börja växa så snart kommer de att sitta bättre. Ikväll ska vi göra nya, så imorgon är de fina igen.
 
Just det..Höll på att glömma. Jag har ju haft problem med mina provsvar då levervärderna varit höga så jag har varit utan medicinen mot min Psoriasis artrit sen den 23 maj och jag har fått tillbaka skorvet i hårbotten samt i ljumskarna och några plitor. Jag har även fått tillbaka min stelhet i framför allt mina knän och fotleder men jag har inte så ont iallafall.
Men igår ringde Rita, sköterskan på PSO och hon hade pratat med Jonas (läk) om mina senaste provsvar som var utmärkta så nu ska jag börja med tabletterna igen..HURRA!!! Jag kommer troligen må illa igen dagen efter men det tar jag.


Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0