Tiden springer iväg!

Det var ett tag sen jag skrev något här. Har inte haft tid och sen har jag haft en dålig dator så nu ska det väl bli bättre.

Jag har fått min nya dator och är supernöjd.

Har kikat på boende till Malin och familjen, blir kanon med detta..Lite färg och så sen blir det jättfint!! Stort fint hus med en härlig tomt och nära till stallet för Malin som ÄLSKAR hästar!

Har varit på Ballingslövs kickoff i Hässleholm..Attans så kul det var, vi åkte i söndags och kom hem igår eftm...Lite trött var jag allt men nu är det ok igen..


Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0