Tråkigt men sant!

Fick ett samtal från PSO (psoriasis kliniken) idag ang mina levervärden som fortsätter att stiga. Jag skall nu ha ett uppehåll till v 29 för att sen starta upp medicineringen igen fast i en lägre dos, allt detta för att se att min lever mår bra och att vi startar från ett blankt papper igen...
Detta är trist för jag har inga utslag kvar och ingen värk i mina leder och jag mår jättebra av dem, tyvärr känner man ju inte att levervärderna stiger..
Med tanke på hur bra dessa koller är så är jag glad att detta beslut togs för detta är ingen lek, det kan bli allvarliga följder av att slarva. För min del är det ingen fara, värderna är bara lite för höga men fortsätter att stiga, så därför skall vi avbryta. Jag HOPPAS verkligen att jag slipper få så många prickar igen!


Kommentarer
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0