Blir jag förvånad?? NÄE!

Läste just i Expressen att en 13 årig flick blivit våldtagen av en 25 årig man i Sundsvall. Efter en träff på Facebook.
Att våldta någon är INTE OK men vad värre är (enl artikeln) är att hon träffade honom i en lägenhet natten mot fredagen..Vad gör en 13 årig tjej ute på natten?? Vad har föräldrarna för koll!

Detta är skrämmande att se och höra att små tjejerna är ute på kvällarna/nätterna, de borde väl ligga hemma och sova.

Det är så tråkigt att endel föräldrar inte bryr sig om sina barn mera och se till att de inte ska vara ute och ränna på sena kvällen/natten, en 13 årig tjej skall väl inte vara ute senare än 21 och att föräldrarna borde hämta och lämna sina döttrar de är fortfarande små tjejer även om de försöker att vara mycket äldre..

Det gör ont att läsa att dessa tjejer blir utnyttjade och även killarna som tror på att de är äldre som endel kanske säger. De förstör livet för sig själva och andra, även om jag tycker att en man på 25 inte ska ragga på en tjej som är 15-17 år men det finns sådana killar "tyvärr " Hur man än ser det så är dessa killar också offer även om man tycker det är sjukt. ..

FÖRÄLDRAR!! Håll hårt i era unga döttrar för världen utanför kan vara grym mot dessa naiva små flickor!


Kommentarer
Anonyma Jag

Ja det är väl förverkar, men blir ju hypernervös . haha :) ..

Jag ska till BM på torsdag och ska be om lite lugnanade råd inför allt detta! hehe :)



Hur mår du min vän ? :)

Kram

2012-03-06 @ 10:10:51
URL: http://adropinthesea.blogg.se/
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0