Euforia!

Jag vart så glad att Loreén vann finalen.
Min absoluta favorit var ju Lisa även om jag förstod att hon inte skulle vinna.

Euforia är en låt som jag tror kommer bra till och som kan bli en hit i europa.

Det jag tycker ar tråkigt är Danny´s betende och det han sagt..Ja han trodde stenhårt på sitt nummer men att ta ut segern i förskott är väl lite divigt och att bli så otroligt besviken och fälla såna fåniga kommentarer ang Loreén och Euforia, detta är barnsligt och omoget.

Vi har ju tagit europa till hjälp i röstningen och de ville se Loreén som segrare och så vart det.

Torka tårarna Danny och inse att låten skall bära och inte effekterna..Loreén var barfota och dansade lite svävande, medan du lös och dansade robotlikt...Det kanske var lite för mycket!!


GRATTIS LOREÈN

Äntligen en låt som kan bära sverige till toppen





Kommentarer
anonyma jag

Haha ja verkligen! Tror det var beyoncé , hon artisten som käkade glass med hela chili eller något sånt äckligt .. haha :D ..



Jag tycker också det var bra att loreen vann, nu kanske vi har en chans att vinna hela skiten! :D



Kram

2012-03-14 @ 08:54:53
URL: http://adropinthesea.blogg.se/
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0