Heja LISA !!

På lördag går ju den stora finalen i schlager festivalen och jag har endast en favorit och det är Lisa Miskovsky.
Vilken låt!! oj oj oj.
 Jag tittade på den delfinalen just för att hon var med, annars har jag struntat i dem, för jag tycker det är bara skit på ren svenska.

Det troliga är väl att hon inte vinner men det gör inget hon har min röst iallafall.

Jag har hört Loreén och visst hennes låt är bra( tror innerst inne att hon vinner) men inte lika bra som Lisas.

Jag har alltid gillat Lisas låtar och jag gillar hennes lite mystiska klang i dem.

Lycka till Lisa.




Kommentarer
anonyma jag

Haha inga förvärkar alls :P .. mobba lagom! :)

Varför ska du gå ner i vikt? :S Du behöver ju inte det!



Ja det känns livsfarligt det här med 2a handskontrakt faktiskt! Wish us good luck!



Kram

2012-03-08 @ 14:32:48
URL: http://adropinthesea.blogg.se/
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0