Idag är jag glad, väldigt glad!

 



I förra veckan satt jag och läste Dalademokraten och hittade en artikel om Omsorgs companiet som har etablerat sig i Rättvik.
Min dotter som är utb undersköterska har harvat på timma sen jag vet inte när och fått några timmar/dagar per månad, jag sa åt henne att maila dem och det gjorde hon och fick svaret att vi vill träffa dig på Tisdag 27/3 kl 16:00.
Malin ringde mig igår vid 17 och hon grät av lycka..Hon har fått en anställning på 75% inom hemtjänsten, hon jobbar mån-fre och hon börjar IDAG!!

Hon fick även veta att om hon vill jobba extra de helger hon inte har William så skulle det gå bra...

Jag är så glad för hennes skull för hon har inte mått så bra av att bara få jobba ibland!



Men jag har oxå en annan solskenshistoria





En kvinna jag följt via bloggen som har kämpat mot migrationsverket mfl och tillslut så vann hon. Efter 10 månader av ängslan och sorg fick hon äntligen tillbaka sin man från Irak sommaren 2011. Nu har de blivit föräldrar till en liten tös,  Aisha som hon skall heta...

Jag önskar dem verkligen ett stort grattis och att kärleken övervinner allt!!


 

 

 



Kommentarer
Malin

Klart jag ställer upp ju!! Du hade gjort samma sak <3

2012-07-11 @ 15:59:19
URL: http://undermyskin.webblogg.se
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0