Vilken härlig semester

Igår vart det klart..Jag får ha William 2 veckor i sommar V 30 &31 ..Oj oj oj!!
Det skall bli så skoj att få vara mormor och bara njuta av att få tillbringa den tiden med mitt hjärta.

Vi har lite planer men jag kommer nog fila lite till, ena veckan har vi dessutom Jossan (bonusbarn) och hon har längtat efter William så vi ska ha det mysigt alla 4.

Jag ska planera lite mera, vad vi vet nu är att vi ska ta en tur till Kolmårdens djurpark och kolla på delfinerna m,m.

V32 skall jag och lilleman ta bussen upp till Rättvik och jag skall stanna några dagar sen skall jag hem och förbereda mig för att börja jobba igen.

Men innan dess så far jag till Rättvik på lördag 31/3 och stannar till påskafton... Vad vi ska ha det mysigt..
William har planerat och vi ska tydligen leka "Hellboy" :-))



Kommentarer
anonyma jag

Tack så mycket vännen! :) :) Vad glad jag blir!! :D



Vad mysigt att spendera 2 veckor med barnbarnet :)



Kramis!

2012-03-29 @ 19:18:18
URL: http://adropinthesea.blogg.se/
Innan du kommenterar läs detta!!
* Alla mina bilder som jag själv har tagit får ej lånas eller kopieras av andra, detta räknas som stöld och anmäls direkt!
* Inga rasistiska kommentarer, hot eller trakaserier godtas!
* Ska ni ska skicka spam, gör det någon annan stans tack!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0